• Nou
ZONTES E125
ZONTES E125
ZONTES E125
ZONTES E125
ZONTES E125
ZONTES E125
ZONTES E125
ZONTES E125

ZONTES E125

ZONTES E125
3.887,00 
Impostos inclosos

Zontes E125 el primer maxiscooter 125 de Zontes està basat en el seu germà gran l'E350. Equipat amb clau electrònica, pantalla amb dues altures, capacitat per connectar el GPS del teu mòbil a la pantalla de la moto, marcador amb informació de pressió de pneumàtics i temperatura dels mateixos.

vine a provar-la!

 

La Zontes D125 comparteix la mateixa base parteix cicle i carrosseria del D350

que ha sabut guanyar-se al públic pel seu encertat disseny agressiu que l'identifica

 en una categoria a mig camí entre els escúters Gran Turisme i Esportius.

Per a reforçar aquest caràcter esportiu, i a diferència del D310, el D125 empra un parabrisa

“retallat” enfosquit en negre, dotat amb regulació remota a través d'un comandament en el

grup de commutadors esquerre que permet variar l'altura en 170 mm. Tots els

commutadors del manillar disposen d'una *retroiluminación per a identificar fàcilment els

comandaments amb baixa lluminositat.

El principal senyal d'identitat es troba en el frontal amb un nou doble grup òptic

per a usar amb llum diürna (*DRL) o nocturna. Per a la llum de dia s'empra un doble focus de formes

allargades al més pur estil esportiu, situant en el centre, poc més a baix, un tercer focus de

forma hexagonal. La signatura lluminosa frontal canvia completament quan es commuta a la

il·luminació nocturna disposant d'un nou far amb òptiques superposades per als feixos de

llums llargues i tales. Per descomptat, el grup lluminós posterior també empra la tecnologia

LED oferint un pilot de gran superfície que agrega la llum de fre de major intensitat que

la de posició sobre 8 prismes lluminosos verticals amb els quals s'aconsegueix un reeixit efecte

3D; els intermitents de formes triangulars s'integren al grup a banda i banda en un nivell

inferior.

Un altre detall que marca diferències amb els escúters actuals de 125 *cc és el panell d'instruments

 que empra una pantalla *TFT a color de gran superfície amb la més completa

informació del mercat, entre les quals convé destacar el sistema de monitoratge en

temps real dels pneumàtics, mitjançant el qual es controla la pressió dels mateixos activant-se

alarmes si es produeix un excés de temperatura superior a un llindar prèviament establert,

o fugides d'aire i bateria baixa en els sensors situats en les vàlvules. Sens dubte, tot això

repercutirà en la seguretat activa, a més de prolongar la longevitat dels pneumàtics i

reduir el consum de combustible.

La pantalla compta amb quatre modes de visualització diferents: Casual en el qual es mostra

tota la informació gràfica i numèrica; *Race, el més esportiu, eliminant informació menys

necessària i destacant per duplicat el *cuentavueltas; *Street, una visualització neta, amb el

necessari per a consultar en els desplaçaments urbans del dia a dia; i Simple, la visualització

més tradicional amb representacions gràfiques concèntriques al voltant del velocímetre numèric.

A aquestes visualitzacions s'inclouen dues *retroiluminaciones segons la llum exterior (automàtic) o

manual, per a no enlluernar al pilot en conducció nocturna.

En vincular de manera sense fil el telèfon amb l'escúter, la pantalla *TFT mostra el número de telèfon

 i el nom del contacte de la crida entrant i permet contestar o rebutjar la

crida des dels botons SET/*MODE, si es disposa d'un sistema d'auriculars i micròfon

en el casc per *Bluetooth.

Un altre detall important addicional per a tenir en compte és les dues prens USB del tipus QC3.0

(càrrega ràpida) amb una potència de 18W i preparades per a protegir el dispositiu de

sobrecàrregues o curtcircuits.

La part cicle està molt ben aconseguida en emprar sengles llandes de 14 polzades amb

pneumàtics 110/80 i 120/70. Cada llanda compta amb un sobredimensionat disc de 265 mm

(rècord al tren posterior) amb sengles pinces de doble (davant) i simple (darrere) pistó

acompanyades de modulador ABS de doble canal independent proporcionat per l'especialista

 alemany Bosch.

Pel que fa a suspensions s'empra per al tren davanter una forqueta d'eix centrat

amb un recorregut de 105 mm, mentre que per al darrere es recorre a una parella d'amortidors

 regulables en *pre-càrrega de molla que proporcionen un recorregut de 92,5 mm.

El D125 també compta amb sistema de clau intel·ligent per proximitat *PKE de *Zontes en la seva

última generació que permet la posada en marxa fins i tot quan la pila del control remot

(en forma de polsera per a portar sempre a mà) estigui esgotada, mitjançant una antena inductiva

del comandament que s'ha d'aproximar a una zona de la unitat *PKE.

Totes les funcions de contacte i bloqueig de la direcció es poden realitzar des de botons

específics en les pinyes de commutadors del manillar, i fins i tot s'afegeixen sengles botons per a

l'obertura de la tapa, per la qual s'accedeix al tap del dipòsit de gasolina, i a la del seient 

del pilot per a accedir a la bateria de gel i fusibles.

Tens dubtes? Consulta'ns sense compromís i recorda que tenim amb nosaltres pots provar la D125 concertant una cita.

FITXA TÈCNICA ZONTES D125

Motor

Cilindrada (cm3) 125 cc

Diámetro x carrera (mm) 52 x 58.7

Sistema alimentación combustible Sistema de inyección electrónica BOSCH MSE 8.0

Relación de compresión 12,0:1

Tipo de motor Monocilíndrico, DOHC, 4 válvulas, refrigeración líquida

Potencia máxima 14,55 CV @ 8250 rpm

Par máximo 12,8 Nm @ 6500 rpm

Arranque Eléctrico

Parte ciclo

Sistema ABS ABS Bosch independiente delantero/trasero

Sistema frenado delantero 1 disco de Ø 265mm con pinza Zontes doble pistón de accionamiento hidráulico

Sistema frenado Trasero 1 disco de Ø 265mm con pinza Zontes de accionamiento hidráulico

Suspensión delantera Horquilla telescópica de 105mm de recorrido

Suspensión trasera Doble amortiguador regulable de 92.5mm de recorrido

Neumático delantero 100/80 - R14

Neumático trasero 120/70 - R14

Dimensiones y pesos

Dimensiones (LxAnxAl) (mm) 2000 x 785 x 1280

Tipo de bastidor Acero reforzado

Capacidad de combustible 12L

Distancia libre al suelo (mm) 156

Peso en seco (kg) 148

Altura del asiento (mm) 748

Distancia entre ejes (mm) 1.390

Transmisión final Correa

Caja de cambios Automático

Instrumentos y componentes eléctricos

Faro delantero LED

Intermitentes LED

Piloto trasero LED

Panel de instrumentos TFT Full Color LCD

EQUIPAMIENTO DE SERIE

Keyless control system 

Panel digital 

Mandos retroiluminados 

Llantas de aleación de aluminio 

Toma doble USB en la parte delantera

Pantalla eléctrica 

Apertura eléctrica de asiento y gasolina

Bloqueo automático de la dirección 

Batería de gel 

Sensor de presión de neumáticos y de temperatura

Parrilla portabultos

Asideros pasajero

Manetas regulables 

12 Elements
2019-01-25
No reviews
Product added to wishlist
Product added to compare.