- Nou
ZONTES E125
Zontes E125 el primer maxiscooter 125 de Zontes està basat en el seu germà gran l'E350. Equipat amb clau electrònica, pantalla amb dues altures, capacitat per connectar el GPS del teu mòbil a la pantalla de la moto, marcador amb informació de pressió de pneumàtics i temperatura dels mateixos.
vine a provar-la!
La Zontes D125 comparteix la mateixa base parteix cicle i carrosseria del D350
que ha sabut guanyar-se al públic pel seu encertat disseny agressiu que l'identifica
en una categoria a mig camí entre els escúters Gran Turisme i Esportius.
Per a reforçar aquest caràcter esportiu, i a diferència del D310, el D125 empra un parabrisa
“retallat” enfosquit en negre, dotat amb regulació remota a través d'un comandament en el
grup de commutadors esquerre que permet variar l'altura en 170 mm. Tots els
commutadors del manillar disposen d'una *retroiluminación per a identificar fàcilment els
comandaments amb baixa lluminositat.
El principal senyal d'identitat es troba en el frontal amb un nou doble grup òptic
per a usar amb llum diürna (*DRL) o nocturna. Per a la llum de dia s'empra un doble focus de formes
allargades al més pur estil esportiu, situant en el centre, poc més a baix, un tercer focus de
forma hexagonal. La signatura lluminosa frontal canvia completament quan es commuta a la
il·luminació nocturna disposant d'un nou far amb òptiques superposades per als feixos de
llums llargues i tales. Per descomptat, el grup lluminós posterior també empra la tecnologia
LED oferint un pilot de gran superfície que agrega la llum de fre de major intensitat que
la de posició sobre 8 prismes lluminosos verticals amb els quals s'aconsegueix un reeixit efecte
3D; els intermitents de formes triangulars s'integren al grup a banda i banda en un nivell
inferior.
Un altre detall que marca diferències amb els escúters actuals de 125 *cc és el panell d'instruments
que empra una pantalla *TFT a color de gran superfície amb la més completa
informació del mercat, entre les quals convé destacar el sistema de monitoratge en
temps real dels pneumàtics, mitjançant el qual es controla la pressió dels mateixos activant-se
alarmes si es produeix un excés de temperatura superior a un llindar prèviament establert,
o fugides d'aire i bateria baixa en els sensors situats en les vàlvules. Sens dubte, tot això
repercutirà en la seguretat activa, a més de prolongar la longevitat dels pneumàtics i
reduir el consum de combustible.
La pantalla compta amb quatre modes de visualització diferents: Casual en el qual es mostra
tota la informació gràfica i numèrica; *Race, el més esportiu, eliminant informació menys
necessària i destacant per duplicat el *cuentavueltas; *Street, una visualització neta, amb el
necessari per a consultar en els desplaçaments urbans del dia a dia; i Simple, la visualització
més tradicional amb representacions gràfiques concèntriques al voltant del velocímetre numèric.
A aquestes visualitzacions s'inclouen dues *retroiluminaciones segons la llum exterior (automàtic) o
manual, per a no enlluernar al pilot en conducció nocturna.
En vincular de manera sense fil el telèfon amb l'escúter, la pantalla *TFT mostra el número de telèfon
i el nom del contacte de la crida entrant i permet contestar o rebutjar la
crida des dels botons SET/*MODE, si es disposa d'un sistema d'auriculars i micròfon
en el casc per *Bluetooth.
Un altre detall important addicional per a tenir en compte és les dues prens USB del tipus QC3.0
(càrrega ràpida) amb una potència de 18W i preparades per a protegir el dispositiu de
sobrecàrregues o curtcircuits.
La part cicle està molt ben aconseguida en emprar sengles llandes de 14 polzades amb
pneumàtics 110/80 i 120/70. Cada llanda compta amb un sobredimensionat disc de 265 mm
(rècord al tren posterior) amb sengles pinces de doble (davant) i simple (darrere) pistó
acompanyades de modulador ABS de doble canal independent proporcionat per l'especialista
alemany Bosch.
Pel que fa a suspensions s'empra per al tren davanter una forqueta d'eix centrat
amb un recorregut de 105 mm, mentre que per al darrere es recorre a una parella d'amortidors
regulables en *pre-càrrega de molla que proporcionen un recorregut de 92,5 mm.
El D125 també compta amb sistema de clau intel·ligent per proximitat *PKE de *Zontes en la seva
última generació que permet la posada en marxa fins i tot quan la pila del control remot
(en forma de polsera per a portar sempre a mà) estigui esgotada, mitjançant una antena inductiva
del comandament que s'ha d'aproximar a una zona de la unitat *PKE.
Totes les funcions de contacte i bloqueig de la direcció es poden realitzar des de botons
específics en les pinyes de commutadors del manillar, i fins i tot s'afegeixen sengles botons per a
l'obertura de la tapa, per la qual s'accedeix al tap del dipòsit de gasolina, i a la del seient
del pilot per a accedir a la bateria de gel i fusibles.
Tens dubtes? Consulta'ns sense compromís i recorda que tenim amb nosaltres pots provar la D125 concertant una cita.
FITXA TÈCNICA ZONTES D125
Motor
Cilindrada (cm3) 125 cc
Diámetro x carrera (mm) 52 x 58.7
Sistema alimentación combustible Sistema de inyección electrónica BOSCH MSE 8.0
Relación de compresión 12,0:1
Tipo de motor Monocilíndrico, DOHC, 4 válvulas, refrigeración líquida
Potencia máxima 14,55 CV @ 8250 rpm
Par máximo 12,8 Nm @ 6500 rpm
Arranque Eléctrico
Parte ciclo
Sistema ABS ABS Bosch independiente delantero/trasero
Sistema frenado delantero 1 disco de Ø 265mm con pinza Zontes doble pistón de accionamiento hidráulico
Sistema frenado Trasero 1 disco de Ø 265mm con pinza Zontes de accionamiento hidráulico
Suspensión delantera Horquilla telescópica de 105mm de recorrido
Suspensión trasera Doble amortiguador regulable de 92.5mm de recorrido
Neumático delantero 100/80 - R14
Neumático trasero 120/70 - R14
Dimensiones y pesos
Dimensiones (LxAnxAl) (mm) 2000 x 785 x 1280
Tipo de bastidor Acero reforzado
Capacidad de combustible 12L
Distancia libre al suelo (mm) 156
Peso en seco (kg) 148
Altura del asiento (mm) 748
Distancia entre ejes (mm) 1.390
Transmisión final Correa
Caja de cambios Automático
Instrumentos y componentes eléctricos
Faro delantero LED
Intermitentes LED
Piloto trasero LED
Panel de instrumentos TFT Full Color LCD
EQUIPAMIENTO DE SERIE
Keyless control system
Panel digital
Mandos retroiluminados
Llantas de aleación de aluminio
Toma doble USB en la parte delantera
Pantalla eléctrica
Apertura eléctrica de asiento y gasolina
Bloqueo automático de la dirección
Batería de gel
Sensor de presión de neumáticos y de temperatura
Parrilla portabultos
Asideros pasajero
Manetas regulables